Комплексна оцінка розвитку дитиниЯк пройти комплексну оцінку розвитку дитини?

Як пройти комплексну оцінку розвитку дитини?

Для проходження комплексної оцінки розвитку дитини, вам потрібно виконати наступні кроки:

Подання Заяви: Заяву на проведення оцінки може подати один з батьків або законні представники дитини. У випадку, коли дитина є повнолітньою, вона може подати заяву самостійно.

Первинний Прийом: Після подачі заяви, директор інклюзивно-ресурсного центру або уповноважений ним працівник здійснює первинний прийом. Це може включати консультацію та визначення подальших кроків. Буде узгоджено час та дата для проведення комплексної оцінки.

Використання Онлайн Ресурсів: Ви також можете подати заяву через веб-сайт, наприклад, “Україна. Інклюзія“, де можна знайти додаткову інформацію та вказівки.

Підготовка до Оцінки:

  1. Перед проведенням комплексної оцінки важливо створити для дитини позитивну атмосферу.
  2. Заплануйте свій час так, щоб прибути на місце без поспіху, з урахуванням часу на переодягання та підготовку дитини.
  3. Переконайтеся, що в день оцінки дитина почувається добре. Якщо дитина захворіла, краще перенести оцінку, зателефонувавши в ІРЦ.
  4. Не хвилюйтеся через результати оцінки чи сам процес. Ваша тривога може передатися дитині.
  5. Під час оцінювання утримайтеся від коментарів та зауважень, щоб не відволікати дитину. У разі потреби допомогу надасть фахівець.
  6. Уникайте висловлювань про дитину, які можуть її засмутити або знизити самооцінку, особливо у її присутності.
  7. Після завершення оцінки обов’язково похваліть дитину за її старання, незалежно від результатів, адже це важливий крок у її розвитку.

Проходження Оцінки: Комплексна оцінка може включати різні види тестувань та спостережень, щоб оцінити різні аспекти розвитку дитини, включаючи фізичний, когнітивний, емоційний та соціальний розвиток.У процесі комплексної оцінки участь батьків або офіційних опікунів дитини є обов’язковою.Під час проведення комплексної оцінки, спеціалісти аналізують не лише існуючі знання та навички дитини, але й проводять бесіду з батьками, беруть до уваги психолого-педагогічні характеристики вчителів, творчі роботи дитини (наприклад, малюнки чи зошити, надані батьками), результати попередніх оцінок, а також дані медичних обстежень та іншу важливу інформацію.