додому Блог

20 лютого проведений практичний тренінг з педагогами Вінницького ліцею №4 на тему «Адаптації та модифікації в навчанні»

0

Модифікація та адаптація – це стратегії спрощення програми викладання, для того щоб дитина з ООП засвоювала ті самі теми, що і її однокласники. Відмінність модифікації від адаптації полягає у рівні засвоєння знань дитиною.

На нашому практичному тренінгу ми детально розглядали різницю між адаптацією та модифікацією, основні види адаптацій/модифікацій в навчанні та необхідність їх впровадження, враховуючи різні категорії труднощів дітей та їх потреби.

Підписання меморандуму про співпрацю

0

16.02.2024 року був підписаний меморандум про співпрацю та партнерство між Комунальною установою “Інклюзивно-ресурсний центр №1 Вінницької міської ради” та Комунальним закладом вищої освіти “Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж” директорами Ольгою ГАРЛІНСЬКОЮ та Костянтином ВОЙЦЕХІВСЬКИМ.

Угода між закладами-партнерами передбачає реалізацію педагогами власної траєкторії професійного зростання, обміну досвідом, професійного розвитку педагогів, проведення представницьких освітньо-методичних заходів, створення спільних інноваційних онлайн-продуктів, поширення передового досвіду, спільну розробку освітніх, наукових та творчих проєктів, практику стейкхолдерів, створення спільних авторських колективів. Щиро дякуємо за відкриту партнерську співпрацю та надалі будемо ділитись досвідом роботи в умовах інклюзії з майбутніми педагогами 💙💙💛💛

Методи сенсомоторної інтеграції

07.02.2024 року фахівці ІРЦ проведуть вебінар на тему: “методи сенсомоторної інтеграції”. Реєстрація за телефоном +380982699001

Практичний захід для асистентів вчителів

0

24 січня фахівці ІРЦ #1 провели практичний захід для асистентів вчителів з закладів освіти всього міста. Розглянули особливості роботи з дітьми з розладом дефіциту уваги та гіперактивності (РДУГ). Психологи Козаченко О.І. та Мончак Т.В. роз’яснили причини виникнення розладу та практичні методи корекції. Вчитель-реабілітолог та тренер з багаторічним досвідом Вихованець О.Ю. надав поради з використання фізичнрї активності в роботі з дітьми з РДУГ.